Gregori Salvat i Barceló, va ser elegit el passat 11 de març en el Consell Territorial de la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya com a nou president.
En la seva primera intervenció, va agrair al seu antecessor, Esteve Freixas i Vilardell, la seva dedicació i feina desenvolupada dins l’entitat paritaria.
Així mateix, va posar en valor la contribució de la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya al desenvolupament del sector com a entitat paritària de referència del sector en matèria de Formació, Seguretat i Salut Laboral i Ocupació amb noves metodologies formatives innovadores i digitalitzades, a través dels Centres de Formació amb què compta l’entitat a Catalunya.
La Fundació Laboral compta amb l’experiència i el coneixement i treballa per aconseguir que la Prevenció de Riscos Laborals, la Formació, la Innovació, la Sostenibilitat i les Noves Tecnologies, ajudin a seguir construint un sector de la construcció de progres.
La millora continua i el creixement en qualitat en els serveis, ampliant l’oferta formativa a Certificats Professionals a tots els centres, formacions i activitats més especifiques tenint en compte les necessitats de les empreses i de les persones treballadores del secor de la construcció i afins, són reptes reals ja engegats i en els que es continuarà treballant i consolidant.
De la mateixa manera, es continuarà apostant per l’atracció de talent jove i de la dona al sector que comencen a veure’l com un treball de futur en els nous oficis que sorgeixen per poder desenvolupar una carrera professional.
La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya constitueix la materialització de la feina conjunta que es realitza entre les organitzacions empresarials i sindicals, que conformen el nostre Consell Territorial.
Trajectòria professional
El nou president de la Fundació Laboral, és la 4a generació de l’empresa familiar Construccions Gregori Salvat S.L. des de 1897, amb 128 anys d’antiguitat treballant amb arquitectes com Domènech i Montaner, Pere Caselles. En l’actualitat treballant amb obra pública i privada.
Actualment, ostenta, a més, la Presidència de l’organització empresarial CNC-FOCONTA a la província de Tarragona des de fa 9 anys.
Anteriorment, durant cinc anys va ser president de la Federació Catalana de Gremis d’obres i durant nou anys president del Gremi de la Construcció del Baix Camp.